Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du bør legge til SpywareBlaster Se hva SbyBot sier selv... (bilde) SWB virker PREVANTIVT ! Hindrer også mye ved f.eks. bruk av IE ( ) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 SpywareBlaster er for å beskytte ikke for å bli kvitt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Den beskytter dessverre kun IE og Firefox. Opera-brukere vil ha lite nytte av den. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) SpywareBlaster er for å beskytte ikke for å bli kvitt SWB virker PREVANTIVT ! Ja, du vet hva prevantivt betyr? Nesten som i prevansjon Endret 18. februar 2005 av Okay Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 prevansjon og prevansjonen tar vi i den andre stickyen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Legg ved Bulletproof Spyware Remover http://www.bulletproofsoft.com/spyware-remover.html Synes det er det beste Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kva er alg.exe for noko? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Kva er alg.exe for noko? alg - alg.exe - Process Information Process File: alg or alg.exe Process Name: Application Layer Gateway Service Description: alg.exe is a part of the Microsoft Windows operating system. It is a core process for Microsoft Windows Internet Connection sharing and Internet connection firewall. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated Ikke noe farlig med andre ord. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Genial tråd, janfredrik. Rensa all styggedom i dag. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet?? Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet?? Du bør lage en ny tråd under programvare for ditt problem: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26 Denne tråden er for spyware/adaware. Endret 26. mars 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor er ikke denne geniale tråden "sticky"? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvorfor er ikke denne geniale tråden "sticky"? Fordi den er allerede linket til i den som er sticky! Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) jeg byttet til opera explorer men klarer ikke å installere macromedia flash player med den, og då kommer det ofte en feil som sier at det er en film som ikke klarer å spille og jeg for et valg om at den kan fortsette å prøve eller om jeg skal avbrytte. noen tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet?? Du bør lage en ny tråd under programvare for ditt problem: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26 Denne tråden er for spyware/adaware. Jo jeg vett egentlig det, det er bare at jeg har laget to tråder før men fekk ikke noen svar i det hele tatt på de to. derfor eg tenkte å bare prøve her men skal ikke gjør det igjen Endret 28. mars 2005 av Marcelo Lenke til kommentar
malcolm2 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan slår man av systemgjenoppretting i w2k? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan slår man av systemgjenoppretting i w2k? Windows 2000 har ikke funksjonen Systemgjenopretting. Hopp videre til neste steg Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Oppdaterte noen linker, og litt nettopp Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei - ser utsom en veldig oversiktlig guide - skikkelig steg for steg. Men helt til slutt skriver du: Når du har gjort dette: Slå av og på pcen Slå av systemgjenoppretting når den har slått seg på igjen. Betyr det at man må slå av systemoppretting hver gang man slår på pc'en? Eller vil den forbli avslått, etter å ha fulgt instruksen? Mulig det er et dumt spørsmål - men mer peiling har jeg ikke. :-) Takk. Når du har startet pcen igjen, så kan du slå på systemgjenoppretting igjen. Og da er systemgjenoppretting på til du slår den av igjen. Glemte du å rette opp dette? For teksten som står nå er; "Slå av systemgjenoppretting når den har slått seg på igjen.". Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) prevansjon og prevansjonen tar vi i den andre stickyen. Endret 9. mai 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå