Vandahl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 hmm... det der kaspersky programmet dreiv å sletta og rename ting som lå i quarantine section i norton... e det så veldi heldi da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Veldig fin guide, ja Har brukt den, og den fant noe (Spesielt Kaspersky) selv om jeg er nøye på det fra før... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kunne kanskje vært fint om du tok med såkalt "deep scan" med Adaware. Når du først går så grundig til verks, mener jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kunne kanskje vært fint om du tok med såkalt "deep scan" med Adaware. Når du først går så grundig til verks, mener jeg. Enig! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det er jo full scan.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke bruk Microsoft Anitspyware.. Se her! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ikke bruk Microsoft Anitspyware.. Se her! Ingen blir lei seg for at Internet Explorer forsvinner... Lenke til kommentar
zarz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Legg til AVG Free Edition antivirus, meget bra til å være gratis Lenke til kommentar
W Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ikke bruk Microsoft Anitspyware.. Se her! Linken funker ikke.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Legg til AVG Free Edition antivirus, meget bra til å være gratis Dette er mot spyware/adaware.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jepp, men kapersky er jo et virusprogram det oxo, det er med på det første innlegget. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, men det beskytter deg ikke hele tiden. Så du trenger et annet i tilleg til bare Kaspersky Lenke til kommentar
zarz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Er enig i det, jeg syns bare at AVG er et godt alternativ til Kaspersky.. Endret 24. januar 2005 av zarz Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Er enig i det, jeg syns bare at AVG er et godt alternativ til Kaspersky.. Det er jeg enig i. Synstes også avast! er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bruker PestPatrol. Den fjerner så og si alt av ads og spyware. Den har også filter så jeg ikke skal få noe særlig inn.Et lite dilemma er at den ikke liker Real VNC og tar den for spyware. Er det noen som også har noen erfaring med Pestpatrol.? Lenke til kommentar
henny Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker PestPatrol. Den fjerner så og si alt av ads og spyware. Den har også filter så jeg ikke skal få noe særlig inn.Et lite dilemma er at den ikke liker Real VNC og tar den for spyware. Er det noen som også har noen erfaring med Pestpatrol.? Viss du tar en titt her er det varierende erfariner. User ratings Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 program som hindrer at spy ware legger seg inn pA kassa? Noen som veit om eit bra Spystopper? er det heiter? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 program som hindrer at spy ware legger seg inn pA kassa? Noen som veit om eit bra Spystopper? er det heiter? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=295370 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Oppdaterte guiden nettopp. Noen døde linker ble blant annet rettet. Finner dere flere feil, så bare si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå