Broseen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Når man kjøper ny PC får man ofte med endel programvare. I mitt tilfelle XP, Powercinema +++. Dette ligger på recoverypartisonen som er skjult på HD. Jeg har lagt inn XP på nytt og dermed mistet endel programvare jeg kunne tenkt meg å ha. Spørsmålet mitt er hvorfor får man ikke med disse programmene ol på cd/dvd? Man har vel tross alt betalt for det? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kjøpte du en ferdigpc? Hvis Ja: Hvilket merke? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ja, bærbar Packard Bell R8720. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Burde jeg ikke ha fått en kode eller noe så jeg kan laste ned Powercinema på nytt? Har jo tross alt betalt for dette. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Burde jeg ikke ha fått en kode eller noe så jeg kan laste ned Powercinema på nytt? Har jo tross alt betalt for dette. Du kan jo prøve å ringe Packard Bell. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 God idè egentlig, men 20 kr min og en halvtime i telefonkø frister ikke. Men kan stikke innom Expert og få de til å høre. Lurte bare på om noen vet om man har krav på den slags. Lenke til kommentar
TorS Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det fulgte ikke med noen recovery-cd eller noen annen måte å tilbakestille pcen til sånn den var da du fikk den da? Da kommer vel sikkert programmene frem igjen, dersom de ligger på den partisjonen du snakket om... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har slettet den partisjonen, vil utnytte pc`n best mulig. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Spørsmålet mitt er hvorfor får man ikke med disse programmene ol på cd/dvd? Man har vel tross alt betalt for det? Du har nok ikke betalt noe særlig for det. Det er mye lavere pris for slik "bundeling" enn for fullversjoner. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg har slettet den partisjonen, vil utnytte pc`n best mulig. Da tviler jeg sterkt på at du får noe igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå