Dr. Panda Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Måtte bare få sagt det før alkoholen tar overhånd og hjernen blir nummen... Godt Nyttår folkens! Måtte året bringe stor rikdom osv osv... Men nå blir det.... PARTY!!!!!! Edit: gadd ikke å sjekke etter først... nå så jeg at det var 48 andre tråder om dette... Endret 31. desember 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt nyttår for 23 gang! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Godt Nyttår alle sammen! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Grått nytt hår DR. Panda!! Her har forøvrig alkoholen tatt overhåd, og stort sett alle mine lemmer har blitt numne (nummene, nummne, whatever) ! Til alle dere andre også!! Grått nytt hår altså, ikke numne lemmer. tre-dagers skjeggklem til alle, og en liten ekstra klem til Darkness| Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 HO HO motherfucker... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år alle sammen! Herr Brun Lenke til kommentar
audhage Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt Nytt år! Hilser alle på det snille forumet fra Lindholmer5k! Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår! alle syndene er herved vasket vekk, og jeg kan begynne på nytt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår! Nå kan vi glemme alt det kjipe fra i fjor! Nytt år = Nye muligheter Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår alle fulle faen på hardware Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår for faen Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt Nyttår!! Kom hjem nå... trett! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Jeg kom hjem nå. Fikk strengt beskjed av vennene mine om å ringe til de da jeg kom hjem så de var helt sikker på at jeg kom meg hjem på egenhånd, skljønner ikke hvofor Oj faan, samme tråden flere ganger. sørry! Endret 1. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nyttår!! Happy new year Glückliches Neujahr bonne année próspero año nuevo Het gelukkige nieuwjaar feliz ano novo с новым годом Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå