royale Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg har delt inn harddisken min i fem deler, og har gitt dem et kjedelig navn disk1,disk2 osv.... vet dere om noen andre kule navn jeg kan bruke? Takker for svar Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 har du lite å gjøre nå ewok? eller har du bare funnet ut at du rett og slett ikke orker å leve lenger? eks1: Snipp, Snapp, Snute. eks2: Harald, Sonja, Mette-Marit. eks3: Norge, Sverige, Danmark eks4 (som kanskje er det mest relevante her) warez, mp3, filmer. altså gi dem navn etter hva som er på den delen. Er veldig glad for å kunne hjelpe deg med denne nøtta ewok, håper du får en riktig fin kveld. klem fra meg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Mener det er lagd en slik post før... Søk litt rundt PS. Ingen animerte filer i avatar. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 mine har enkle forklaringer som c: Lokal Disk D: Programmer E: Spill F: Forbruk G: Forbruk 2 Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) eeeler disse enkle forklaringene: C: Windass D: Masse E: Div Crap Endret 1. januar 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) vi har allerede en slik tråd en eller annen plass søk så finner dere Endret 1. januar 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Valgerd 1,2,3,4,5 er jo tøft! Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 funnet nye kule navn, takk til de som svarte! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 C: os D: musikk E: spel F: filmer G: programmer Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hardisk 1: Programvare/filer jeg bruker ofte Hardisk 2: Lager Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 1: Tullball 2: Tullball Ext. Ed. 3: Tullball Cutted Scenes 4. Tulllball Behind the Scenes Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 cahrlie dog easy fox gay (?) Hero Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hehe..litt artigt jeg har Windows(c:) Lokal Fisk(d:) Lokal Fisk(e:) Lokal Fisk(x:) fant liksom ikke på noe bedre Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Windows Programmer Media #1 Media #2 Games Skriv hva innholdet på disken skal være. Da er det i tillegg lettere å ha kontroll over ting Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 eks4 (som kanskje er det mest relevante her) warez, mp3, filmer. altså gi dem navn etter hva som er på den delen. nå har det samme svaret gjenntatt seg mange ganger her dere, tyder på at folk ikke leser hva andre har skrevet-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå