FM Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kalkun i dag. Pinnekjøtt i går. Fiskeboller i morgen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kebab. Da er du overheldig Egentlig ikke. Jeg fant nemlig ut at det lokale gatekjøkkenet ikke hadde åpent sent på nyttårskvelden, så jeg og en kamerat satt på vorspiel og spiste risengrynsgrøt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I dag har vi noe som jeg har gledet meg veldig lenge til, nemlig røkt lammelår med masse godt tilbehør Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 I går skulle vi spise kylling og salat med gresk dressing. Fikk ikke ned så veldig mye. I dag gjør magen opprør bare jeg så mye som TENKER på mat. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi spiste Kalkun Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hjemmelagd, vanvittig god pizza <-- var sprekkeferdig Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 hehe jeg spiste Roast biff med peppersaus og pommes frites. nam nam Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi hadde kalkun med godt tilbehør. Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå