FuglFøniks Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kalkunfilèt, raaaawr ++ Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ble nok fugl denne gangen også, Kalkun Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Masser av deilig pinnekjøtt ! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lammesadel, poteter, brokkoli og saus! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kalkun med stuffing! Smakte fortreffelig! Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kalkun med fløtresaus, waldorf salat, gratinerte poteter og rosenkål. + Daim is-kake etterpå. Meget godt+++ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Svinesteik med kålrabistappe, brunsaus og salat. Snadder Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Strimlet svinefilet og spaghetti med en deilig saus på.. mmmm... Til slutt en daimkake. Er ikke så nøye med hva jeg spiser på slike dager, jeg.... bare det er godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 spiste brødskiver... Er blakkere enn en rundstjælt kjerkerotte... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Grillet scampi med saus, storfe indrefilet og sacherterte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Grillet scampi med saus, storfe indrefilet og sacherterte. hørtes godt ut! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har hatt gjester og har laget mat i nesten hele dag. Til forrett lagde jeg fylte sjampinjonger. Middagen ble finnbiff med sopp (jeg liker sopp ja ) og til kaffen lagde jeg blåbærmuffins. Mammas selvlagede kokebok kom jammen godt med i kveld Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lammestek men vi har noen i familien som ikke klarer lammesmaken, meg inkludert... Så jeg fyrte opp biff til oss.. Tilbehør var surret løk i kryddersmør. Stekt Campingvogn i kryddersmør.. Og seffern Poteter.. Lammefolka hadde hjemmelaget fløtesauce... Vi biff-folka hadde Bernaise Saus... Det var en ganske så god middag ja.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 nå spiser jeg pølser med lompe. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) i går spiste jeg pinnekjøtt skal spise restene i dag *sikle* *sette en grandis i ovnen som forett* Endret 1. januar 2005 av MagE Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 spiste hjemme lagd pizza i går *nam nam* i dag er det skinkestek Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Pinnekjøtt på jul- og nyttårsafta. Svineribbe første nyttårsdag, sjøl om svineribbe ikkje er i nærheten av pinnekjøtt så er det jo godt det også. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Idag er det ribbe med alt som hører til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå