DevianX Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg skal kjøpe en dvd spilleren. men helst i sort, siden maskinen er i sort. finnes det slike, og i såfall hvor??Dessuten må de være raske. 16x og har none gode erfaringer med slike spillere? Lenke til kommentar
dnort Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har selv en Aopen DVD-1648 som jeg kjøpte på PSData. Der selger de også sort front til denne, og er ganske lett å montere. Ser også at ITButikken selger Lite-On dvd-spillere og sort front til disse. Fordelen med Aopen spilleren er at den er sonefri, og det er derfor unødvendig med firmwareoppgradering for å spille av sone 1 filmer. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har lagt ut før- og etterbilder som du kan sjekke ut hvis du har lyst. Her ser du hvordan maskinen så ut med hvit cd-brenner og dvd-rom. Her har jeg byttet til sort front på begge. Den øverste stasjonen er dvd-rom spilleren. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-09 09:39 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 takker og bukker for svar. jeg skal nok kjøpe aopen fra psdata. Men er den spilleren bra?? Peace Lenke til kommentar
dnort Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Vel, den fungerer bra på min maskin, har ikke hatt noen problemer med den. Den støyer riktinok en del når den leser cd-rom plater, men det gjør vel alle dvd-rom spiller på så høy hastighet. Når jeg spiller av film så er den heldigvis helt stille, så jeg er ganske fornøyd med spilleren. På CDR-Info har de testet både Lite-On, AOpen, Pioneer og BTC mot hverandre, og der kom Lite-On best ut. AOpen spilleren fikk minus fordi den ikke kunne lese SubChannel data, men med siste firmwareoppdatering så har den fått støtte for dette. [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-06-09 13:08 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå