Sfinx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny telefon, men er ikke helt sikker på hva jeg skal velge. Jeg har djuice nonstop til abonnement.. og kan nå videreføre det i 12 nye mnd. Uten ekstra kostnad. Har vært litt interessert i Nokia 6230 .. den får jeg for 799,- det er jo ikke så ille. Jeg vil gjerne ha mp3 spiller på telefonen slik at jeg kan hvertfall bruke mp3 som ringelyd og mp3 som alarmlyd. Det er viktig. Ellers så er det samme hva jeg velger egentlig.. Har også sett på Siemens SX1.. den får jeg jo for bare 1kr med videreføring og det er jo ingenting. Må såklart kjøpe meg minnekort, men det er jo greit. Har hatt Nokia 6600 som er symbiantelefon før.. blir det stor forskjell mellom telefonene? Og er SX1 så dårlig som alle skal ha det til. Uansett så er det sikkert mye mobil til kr1?? Er ikke nødt til å ha symbian.. klarer meg fint uten.. men som sagt vil ha mp3 som alarm og ringelyder. Hva anbefaler dere? Er litt i tvil jeg.. Men gidder ikke bruke flere tusen på mobil denne gangen.. det har jeg gjort nok.. men hvis jeg får Samsung D500 for under 2000kr med videreføring av djuice nonstop så går jeg for den. Ellers så har jeg gjort meg oppmerksom på N6230 og Siemens SX1.. mye pga pris og mp3. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Du må poste i "hjelp til ny telefon"-delen av forumet. Det blir også lettere å hjelpe de hvis du bruker malen som er sticky i den samme forums-delen. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Har selv Nokia 6230, med akkurat det abbonomentet (nonstop) faktisk Telefonen er helt topp den! Og til den prisen, er det vel ikke så mye å lure på...? Kjøp den ------------- j 0 k 3 r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå