xcv Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Driver å tenker litt på noen måter som jeg skal feste denne plexi-platen til dette kabinettet, men står litt fast. Så derfor lurte jeg på om deres kloke(?) hoder kunne kommet med noen forslag? Vil helst ha en mest mulig skjult løsning. Det skal være mulig å ta av plexi-platen ved en seinere anledning, så derfor vil det ikke fungere å lime den rett på btw: er det noen som veit hvor jeg kan få tak i runde plexi-stenger i akershus/oslo? Endret 31. desember 2004 av xcv Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kjøp noen kobber hengsler? Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 fres et slags spor som er like tynt som plexien... så setter du plexien inni..akkurat som ei skyvedør! Det er enklest! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Eller bruk vinkler og bolter Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 'Forrestn vi har prikk lik DVD-rom!!hehe Lenke til kommentar
xcv Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takker for ideer, men det bli litt problematisk å frese et spor til plexien... På mange måter. Tror jeg går for noe med vinkler og bolter. Ganske common dvd'rom ja, har tre stykker av den Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i runde plexi-stenger i oslo/akershus? Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lim og små supermagneter kjøpt på Claser'n - sitter som bare det I tillegg blir det utrolig lett og ta av og på. Lenke til kommentar
xcv Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Enda en god ide ja Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 SHortcut: det hørtes ut som en shortcut... Funker det a? Det er fullt muligå frese med dremel... Trur jeg... Iaffal Jeg tar en Jesse James og sier: That's the easy way...don't do it <Nudle> Lenke til kommentar
xcv Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Det er ikke det å frese spor til plexiglasset som er vanskelig, bruker bare håndfresen. Problemet er hvor i såfall jeg skulle ha frest.... Det skader jo ikke å prøve med magneter før jeg forkaster ideen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå