applet Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 og du spillte på insane sånn som meg ? det går an å velge en annen vansklighetsgrad, standar er sandar for folk som ikke har spilt data før Tror det fantes et vanskelighetsnivå mellom pyse og overmodig (ihvertfall i mitt tilfelle..). Det er som regel bare hastigheten på hvor fort ai'en samler ressurser som er foskjellen uansett. Sier ikke at det gjør det enklere, bare mindre interresant å spille på høyeste vanskelighetsgrad. Det er liksom ikke underholdene lenger Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 og du spillte på insane sånn som meg ? det går an å velge en annen vansklighetsgrad, standar er sandar for folk som ikke har spilt data før Tror det fantes et vanskelighetsnivå mellom pyse og overmodig (ihvertfall i mitt tilfelle..). Det er som regel bare hastigheten på hvor fort ai'en samler ressurser som er foskjellen uansett. Sier ikke at det gjør det enklere, bare mindre interresant å spille på høyeste vanskelighetsgrad. Det er liksom ikke underholdene lenger sjønner seriøst ikke hva du mener. det er en del mere forskjell enn hvor fort han samler resurser, de kommer da med smartere og større angrep gjerne fra forskjellige sider osv. det er ikke bare slik at det kommer to cultist squads hvert minutt istedet for andre minutt og angriper deg. 4 terminator squads og noen landridere er ikke nok til å ta ned en hel base da. man må arbeide seg fra strategic point til strategic point og bygge ved hver enkelt for å kunne produsere nok soldater raskt nok osv... deep strikes og orbital relay burde også bli flittig brukt. en ting som ikke ble nevnt i artikkelen som er en stor del av spillet er nettopp moralen til soldatene. det er vel noe av det tøffeste i spillet. innmari fett og bli angrepet av digre hærer og bare se på at moralen deres sprekker fullstendig, for deretter å kjøre over de med en effektiv liten hær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg