*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har et Creative I-TRIUGE 3300 lydanlegg til PC'n samt Creative HS300 hodetelefoner... Hva har dere og hva er best??? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg bruker Sennheiser headphones til spill,og har kobla til en gammal Rotel forsterker med to technics høytalere til pc'en når jeg skal høre på musikk..passer perfekt til min 24 kvadrat meters hybel...har ett gammalt Creative surround anlegg liggende også... Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 tror det har vært mange tråder om dette... søk på noen gamle emner du.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Headset: Sennheiser PC140 Høytallere: Bose Companion 3 Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 jeg bruker Sennheiser headphones til spill,og har kobla til en gammal Rotel forsterker med to technics høytalere til pc'en når jeg skal høre på musikk..passer perfekt til min 24 kvadrat meters hybel...har ett gammalt Creative surround anlegg liggende også... Nice... Sennheiser er diggbart... Lenke til kommentar
Da1shan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Svært da hvor aktiv du skulle være, Nitram... Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Svært da hvor aktiv du skulle være, Nitram... hah la merke til det jeg og fra 10 til 21 på 10 minutter, er ikke værst... kanskje forum rekord?? NEPPE! Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Ja... Det er morro!!! Endret 31. desember 2004 av *nitram* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 var skeptisk til mine Sennheiser headphones når jeg kjøpte dem.-..ga 800 spenn for dem,men husker ikke hva de heter,står ikke på dem heller hehe...men fy flate meg,for en lyd... jeg hører alt fra pusting til nupper som faller av buksa til de andre kara på Call of Duty ... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå