*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei... Jeg byttet akkurat hovedkortet mitt (MSI) med et Gigabyte hovedkort... (grunnet feil på hovedkortet...) Nå forteller programmet Everest meg at jeg ikke lenger har en AMD 3000+ men en AMD 1700+... Hva kan være galt??? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kanskje du har en jumper på hk'et som bestemmer om cpu'en kjører på 100MHz, 133MHz eller 166MHz! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis du har nForce2 yltra chipset så blir vel FSB satt til 100 ved cpubytte. Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis du har nForce2 yltra chipset så blir vel FSB satt til 100 ved cpubytte. Har VIA chipset... Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Dritten kjører i 100 MHz men jeg kan kun stille den til 132 i bios... Skal sjekke om det er noen jumpere som ikke er satt riktig... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis du har nForce2 yltra chipset så blir vel FSB satt til 100 ved cpubytte. Har VIA chipset... Da gjelder det nok de fleste chipset da Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Fant en liten bryter på hovedkortet der det stod ON og AUTO... Satt den til AUTO og vips så blei det 166 MHz gitt!!! Tusen takk for all den raske hjelpen og ha et Godt Nytt År!!!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 prøv load optimized deadfult eller no sånt noe så skal denm stille seg riktig, hvis ikke prøv bare å stille fsb til den blir riktig Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 prøv load optimized deadfult eller no sånt noe så skal denm stille seg riktig,hvis ikke prøv bare å stille fsb til den blir riktig Er du treig? han fikk det til å funke Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 prøv load optimized deadfult eller no sånt noe så skal denm stille seg riktig,hvis ikke prøv bare å stille fsb til den blir riktig Er du treig? han fikk det til å funke sorry blei litt mye tekst å lese gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå