John P. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lurer på å bestille en subwoofer fra en nettbutikk, men denne suben er temmelig stor og tung. Emballasjen er visstnok ca. 75cm høy, og ca. 60cm i dybde og bredde. Og den veier 50 kilo. Hvis jeg bestiller som Hjem på kvelden(nettopp for å slippe å drasse den inn og ut av min egen bil mellom postkontoret og hit), vil denne da være for tung/stor? Regner med at postmannen blir sur, men det får stå sin prøve så lenge det er greit for Posten. Har vært inne på Posten's sider, men kunne ikke se noe om størrelse eller vekt der. Må vel være en øvre grense? Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 maks vekt er ihvertfall 35 kg. samme som vanlig service pakke. Fant ikke noe egnet produkt for deg. -KnutM Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Takk. Er det noen budfirmaer som kommer på døra med sånne ting? Hva om man bestiller en TV på nettet f.eks.? De veier jo en del(mer enn dette)? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Posten er ganske grei på det med vekten på pakken, men 50kg kan hende blir vanskelig å få sendt med posten... Er vel linjegods som driver dette. Endret 31. desember 2004 av blackninja Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Regner med at butikken har en metode å sende på, siden de fører produktet. Send en mail til butikken og spør.. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Mulig nettbutikken har egen ordning med budfirma/linjegods for slike pakker, jeg får sjekke litt. edit: Heh - postet samtidig. Endret 31. desember 2004 av John P. Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lurer på å bestille en subwoofer fra en nettbutikk, men denne suben er temmelig stor og tung. Emballasjen er visstnok ca. 75cm høy, og ca. 60cm i dybde og bredde. Og den veier 50 kilo. Hvis jeg bestiller som Hjem på kvelden(nettopp for å slippe å drasse den inn og ut av min egen bil mellom postkontoret og hit), vil denne da være for tung/stor? Regner med at postmannen blir sur, men det får stå sin prøve så lenge det er greit for Posten. Har vært inne på Posten's sider, men kunne ikke se noe om størrelse eller vekt der. Må vel være en øvre grense? Du kan få tilsendt den med Posten med pallelast, men da må senderen ha en avtale med Posten om dette produktet. Vanlige pakker opptil 35 kg blir sortert kun med handkraft. 50 kg i den størrelsen må en bruke jekketralle/truck, altså på en pall, derav pallelast. Fra posten.no: "Pallelaster er et avtaleprodukt. For mer informasjon, ring oss på telefon 810 00 710" Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Vi fikk nå 37" plasma med Posten (den har overlevd, ja).. Men det var palle ja Lenke til kommentar
John P. Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 OK - takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå