Gå til innhold

Hvor tung/stor kan en "Hjem på kvelden"pakke være?

Anbefalte innlegg

Lurer på å bestille en subwoofer fra en nettbutikk, men denne suben er temmelig stor og tung. Emballasjen er visstnok ca. 75cm høy, og ca. 60cm i dybde og bredde. Og den veier 50 kilo.

Hvis jeg bestiller som Hjem på kvelden(nettopp for å slippe å drasse den inn og ut av min egen bil mellom postkontoret og hit), vil denne da være for tung/stor? Regner med at postmannen blir sur, men det får stå sin prøve så lenge det er greit for Posten.

Har vært inne på Posten's sider, men kunne ikke se noe om størrelse eller vekt der. Må vel være en øvre grense?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på å bestille en subwoofer fra en nettbutikk, men denne suben er temmelig stor og tung. Emballasjen er visstnok ca. 75cm høy, og ca. 60cm i dybde og bredde. Og den veier 50 kilo.

Hvis jeg bestiller som Hjem på kvelden(nettopp for å slippe å drasse den inn og ut av min egen bil mellom postkontoret og hit), vil denne da være for tung/stor? Regner med at postmannen blir sur, men det får stå sin prøve så lenge det er greit for Posten.

Har vært inne på Posten's sider, men kunne ikke se noe om størrelse eller vekt der. Må vel være en øvre grense?

Du kan få tilsendt den med Posten med pallelast, men da må senderen ha en avtale med Posten om dette produktet.

Vanlige pakker opptil 35 kg blir sortert kun med handkraft. 50 kg i den størrelsen må en bruke jekketralle/truck, altså på en pall, derav pallelast.

Fra posten.no: "Pallelaster er et avtaleprodukt. For mer informasjon, ring oss på telefon 810 00 710"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...