Gå til innhold

Dine siste spillkjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anarchy Online : ShadowLands, Notum Wars

Hvordan er AO for tiden? Klarer de å opprettholde intreressen eller? Hvis de klarer det, er det jo mildt sagt imponerende. Spillet er jo ikke akkurat nytt.

Mange har sluttet etter som tiden har gått, men svært mange kommer tilbake.

 

Klart, buggy er det enda, etter snart 4 år, men jeg faller stadig tilbake til AO selv, og kommer nok ikke til å slutte på lenge enda ;)

 

FunCom gjorde ihvertfall en markedsføring-genistrek med å gjøre basic-AO gratis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det blir Tekken 5 snart her da! :w00t:

Ooh, ja, det gleder jeg meg til å. Når er det det kommer egentlig?

Hentet fra gamer.no:

 

Et annet spill som ser ut til å komme med spennende bonusmateriale for nostalgikere er Tekken 5. Rykter fra Japan vil nemlig ha det til at spillet kommer sammen med det første Tekken-spillet, for å feire seriens tiårsjubileum. Namco skal visstnok til og med vurdere å putte inn både Tekken 2 og 3 i samme pakke, noe som utvilsomt ville gjøre utgivelsen av Tekken 5 mer interessant for mange.

 

Det sies ikke noe om hvorvidt vestlige Tekken 5-kjøpere vil få ekstramateriale med på kjøpet, men vi håper naturligvis at Namco tilbyr de samme godene til oss som de (såfremt ryktene er sanne) vil tilby japanerne. Tekken 5 skal etter planen lanseres i mars i Japan, og en europeisk lansering vil sannsynligvis finne sted til sommeren.

Lenke til kommentar
Det blir Tekken 5 snart her da! :w00t:

Ooh, ja, det gleder jeg meg til å. Når er det det kommer egentlig?

Hentet fra gamer.no:

 

Et annet spill som ser ut til å komme med spennende bonusmateriale for nostalgikere er Tekken 5. Rykter fra Japan vil nemlig ha det til at spillet kommer sammen med det første Tekken-spillet, for å feire seriens tiårsjubileum. Namco skal visstnok til og med vurdere å putte inn både Tekken 2 og 3 i samme pakke, noe som utvilsomt ville gjøre utgivelsen av Tekken 5 mer interessant for mange.

 

Det sies ikke noe om hvorvidt vestlige Tekken 5-kjøpere vil få ekstramateriale med på kjøpet, men vi håper naturligvis at Namco tilbyr de samme godene til oss som de (såfremt ryktene er sanne) vil tilby japanerne. Tekken 5 skal etter planen lanseres i mars i Japan, og en europeisk lansering vil sannsynligvis finne sted til sommeren.

Tekken 5 er jo utgitt i Japan allerede, og ja, ryktene er sanne. Det innholder også Tekken 1,2 og 3 :D Håper vi får det samme her til lands. Gleder meg stort til dette spillet.

 

Men i mellomtiden: Gran Turismo 4 :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...