lokeland Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg half life 2 og gledet meg ekstremt til å spille det.. Inntill jeg oppdaget at jeg ikke fikk kjørt dvd'n! Jeg har en DVD-brenner som leser DVD-plater knakende godt, men ikke denne.. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Den høres nå ikke ut som at den kjører DVD plater så knakende godt akkurat.... Hvilken dvd brenner er det??? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hvilken brenner er det snakk om? Hva skjer når du putter inn DVDen? Enkelte brennere har problemer med å lese plater med SecurRom og andre kopisperrer. Sånn for sikkerhets skyld, ta en nøye titt på plata for å forsikre deg om at det ikke er noe skitt/riper i den først. Hvis det er brenneren som ikke klarer å lese slike plater, må du enten skaffe en ny, eller så kan det muligens finnes en firmware oppdatering som kan fikse problemet. Men ved å oppdatere firmware kan man 'miste' spilleren helt hvis det går galt(som å flashe BIOS). Men først, her er et par andre, offisielle forslag. Endret 31. desember 2004 av John P. Lenke til kommentar
Cheeseball Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har hørt at valve har langt inn en sperre med DVD-brennere(ikke helt sikker)for at ingen skal kopiere spille Fikk med 5-6 cd-er jeg og det har gått problem fritt Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kjører den fint (og høylydt ) med min "NEC_DVD_RW_ ND-3500AG". Har du prøvd å vaske DVD'en med mild såpe? Hvis ikke det går bør du bare bytte den. Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) ..::slettet::.. Endret 2. januar 2005 av the_totning Lenke til kommentar
John P. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tydeligvis populært å lese tråden før man poster ja... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har hørt at valve har langt inn en sperre med DVD-brennere(ikke helt sikker)for at ingen skal kopiere spille Det stemmer ikke. Har kun DVD-brenner, og spillet har ingen problemer med det. Og ser at Rune_F heller ikke har problemer med å kjøre fra DVD-brenner... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hehe det som også kan være er jo at han faktisk har fått brent spillet på en DVD... Litt eldre og mulig billigere dvd brennere har en tendens til å brenne veldig dårlig å derfor kan mange dvd spillere/brennere ha problemer med å lese de... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Du som poster at man har problemer med å installere spillet med en DVD-Brenner, hvor har du dine fakta fra hen? Har selv DVD-Brenner og instalerete spillet på en blunk. Spillet er jo uansett kopibeskytta så jeg ser ingen grunn hvordor DVD-RW blir utelukket! Så til trådstarter. Kjøp deg nytt DVD-Rom eller en ny DVD-RW, er jo så billigt under tusen lappen for en DVD-RW og enda billigere for en DVD-Rom. Da er du fremtidssikret! NB! Kan hende at du har en litt elde DVD-RW som ikke leser så godt nye plater. Kan hende du har 2x eller noe slikt! hadde selv problemer med å lese DVD-Scrreen filmer (DVD-rippa filmer på vanlig CD) med min gamle CD-Brenner på 32x! Endret 4. januar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå