Belzbub Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 I MOH Pacific Assault blir skjermen sort etter en liten stund, lyden gikk i et par sekunder før den forsvant også... Hvis jeg trykker på reset knappen på maskina prøver den å boote men ikke noe skjer. Jeg må slå av maskinen helt før den starter. Far Cry gikk fint før men nå har det fått samme syken men kan spille litt lenger før det skjer. Har et GF 6800LE skjermkort, asus A7V8X HK men Athlon 2600+ CPU klokket til 2300Mhz. Brukte rivatuner men har fjernet klokkingen helt på det. Fortron Source PSU 350W. Er dette for lite kanskje? har 6 disker + 6 vifter med viftestyring. Noen som har tips til hva det kan være?? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Søk på forumet, mange som har hatt problemer med 6800LE Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Bare et par ting til til, når jeg prøvde MOH nå hang maskinen seg opp i sekvensen helt i starten når en sitter i båten på vei inn til action, når maskinen bootet av seg selv igjen da kommer det " system failed VGA test" fra POST message.... Har også oppdatert BIOS uten at det hjalp, har 66.93 Nvidia driverne. Vil helst ikke sende inn kortet hvis jeg ikke er 99% sikker på at kortet er def.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sånn umiddelbart så var det egentlig psu'en eg kom til å tenke på. Mengde Watt er ikkje alt heller. Spørs litt kor masse ampere den leverer. Sidan du har 6 vifter så reknar eg ikkje med at tempen er noke problem? Lenke til kommentar
Belzbub Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Temp på CPU er 37. Nå isted låste faktisk maskinen seg når jeg brukte DVDShrink til å komprimere en DVD... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå