MyBigMouth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville gått for TT Tsunami MED vindu! Gode store vifte selv om de bråker litt...21 db...ikke mye men litt. ville også vurdert viftestyring på det. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hvis du skal ha TT Tsunami og det er en 120mm plass til vifte bak så setter du radiatoren med vifta der. pumpa er jo en annen sak.... du finner nok en plass til den. jeg vurderer TT Tsunami u/vindu. synes det er et veldig pent kabinett. har du lys og liker ferdig modda kabinetter går du for det med vindu. det er jo noe du skal kjøpe til syvende og sist. du kan kjøpe silenX fra vendur.no eller som Rxj0n sa: viftestyring Endret 10. januar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) For guds skyld kjøp deg dette som du foreslo og ikke noe annet tulleball med masse forskjellig farger som lyser opp rommet som er morro en dag... Endret 10. januar 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hva med Antec Sonata på microplex? Det har 120mm vifte bak og ser ganske så stilrent ut i mine øyne. I tillegg er det 0.8mm stål og støydempet. Greit nok, det er tungt å løfte, men støydemping teller høyt i mine øyne! Dessuten ser det ut i fra dette bildet ut som om det skal gå fint å sette radiatoren på utsiden bak. DrE TT bigwater passer ikke til antec kabinettet pga for liten plass under vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå