White Fox Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hei.. Jeg sitter her og lager noen backups av filmene mine. Men når jeg ripper en film med dvd decrypter får jeg bare opp en masse filer. Hvordan kan jeg samle alle filene til en f.eks en avi fil? Når jeg ripper f.eks king arthur havner alle filene i mappen King_arthur>video_ts(se vedlagt bilde) Endret 31. desember 2004 av White Fox Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vist du går inn på min datamaskin og trykker open på dvdfilmen vil du se at dvden består av akkuratt de samme filene som du har rippet inn på maskinen din. Det vil si at det programmet du brukte til å rippe filmen med har kun laget en tro kopi av dvden. Så for å da få dem om til Avi format må du bruke et program som kan komprimere DVD ned til AVI Formatet som bare er på rundt 700 MB i steden for flere gigabyte som sansynligvis filene dine er på nå. Ved å søke på DVD to AVI på google så kommer det frem mange programmer til akkuratt denne typen operasjon. Men siden jeg er så grei så skal jeg anbefale et program for deg. #1 DVD Ripper(DVD to AVI) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå