hassp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hei.. Er det noen som kan anbefale et bra gaming tastatur der ute? Sitter fortsatt på min gamle keytronic .. Har prøvd et par logitech men likte de dårlig.. (ps Ikke trådløst) Endret 31. desember 2004 av hassp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Logitech Deluxe Accesss Keyboard syns jeg fungerer greit, ellers så er jo Logitech Ultra X Flat er godt valg... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Keytronic er å blir best synes jeg KT2001PRO er jo ett meget bra valg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Microsoft Wireless Desktop Elite. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Microsoft wireless desktop elite er herlig Eneste ulempen er at det er trådløst + kommer med trådløs mus.. Tror du får noenlunde det samme med dette tastaturet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302907&cks=PRL Vil selv anbefale Logitech20 internet pro på www.psdata.no Dette er nesten helt likt Logitech Internet Navigator SE som jeg forelskt meg i, men dessverre gikk ut av produksjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har selv et gammelt Keytronic tastatur som jeg tenkte å bytte ut for litt siden. Men etter å ha testet noen tastatur fant jeg ut at Keytronic tastaturet mitt er veldig bra. Så hadde jeg vært deg ville jeg beholdt det, hvis ikke det er ødelagt eller lignende da. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Yup, behold Key Tronic tastaturet ditt. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Byttet nettopp ut mitt keytronic KT2001 med logitech jeg Likte aldri keytronic egentlig, for harde taster :/ Samme med UltraX, bare omvendt.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Omgåelse av tre ords-regelen (det er en grunn til at den er der) straffes med stenging av tråd. Det er ikke SÅ vanskelig å finne på ett bra emnefelt på over tre ord. "Tips til bra gaming tastatur?" tok meg tre sekunder å finne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg