slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hei! fikk zen touch i dag, alt virket som det skulle helt til jeg oppgraderte firmware'n skjermen virker jo faen ikke. den har lyser blått. men det er ingen tekst på skjermen. HJELP Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Prøv å nappe ut batteriet. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Prøv å nappe ut batteriet. tror ikke jeg skal åpne spilleren.. garantien ryker da. Endret 31. desember 2004 av slipknot_fan Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Drømmen var en zen touch. drømmen ble til virkelighet, men drømmen ble knust. Lenke til kommentar
stol Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 kan du ha instalert feil firware da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Les instruksjonsboka. Mer spesifikt, les delen "Vanlige spørsmål". Endret 31. desember 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Les instruksjonsboka.Mer spesifikt, les delen "Vanlige spørsmål". har lest. har lastet ned firmware for creative zen touch. så det skal virke. tror dere at det finnes noen muligheter for formatering? GODT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen? den gjorde det automatisk stod at firmware var installert, og at spillern ble reboot'ed Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 MEN! kan det ha noe med at datamaskinen min ikke støtter usb 2.0? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Nå har jeg prød igjen. ingen forskjell. HELVETE Endret 1. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Nå har jeg prød igjen. ingen forskjell. HELVETE Hva med å ta kontakt med Creative, evt. forhandleren hvis det dreier seg om kjøp fra en nettbutikk og du kjøpte den for mindre enn 30 dager siden? Det skal la seg godt gjøre å installere feil firmware: OM du installerer US eller den europeiske firmwaren skal ikke spille noen rolle (bortsett fra at EU lagt ned restriksjoner på lydnivået) - iallfall ikke på Zen NX. Har du prøvd om spilleren klarer å spille av noe musikk (litt vanskelig hvis det ikke ligger noe i spillelisten)? Hva med å koble den til Pc'en og (ned/)oppgradere firmwaren på nytt igjen? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Nå har jeg prød igjen. ingen forskjell. HELVETE Hva med å ta kontakt med Creative, evt. forhandleren hvis det dreier seg om kjøp fra en nettbutikk og du kjøpte den for mindre enn 30 dager siden? Det skal la seg godt gjøre å installere feil firmware: OM du installerer US eller den europeiske firmwaren skal ikke spille noen rolle (bortsett fra at EU lagt ned restriksjoner på lydnivået) - iallfall ikke på Zen NX. Har du prøvd om spilleren klarer å spille av noe musikk (litt vanskelig hvis det ikke ligger noe i spillelisten)? Hva med å koble den til Pc'en og (ned/)oppgradere firmwaren på nytt igjen? har sendt epost til creative, og venter på svar. vet ikke hvordan jeg skal degradere firmwaRE. kan spille musikk, men jeg klarte jo å slette den.. skal prøve å finne us-versjonen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen? den gjorde det automatisk stod at firmware var installert, og at spillern ble reboot'ed For pokker, da... ja eller nei, har du prøvd å trykke på reset-knappen på siden av spilleren? Det er et lite hull du trenger noe tynt noe for å komme inn i på venstre side av spilleren sett forfra. Bak det er det en reset-knapp. Brett ut en binders, og trykk den inn der. Du kjenner når du har trykt den inn. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen? den gjorde det automatisk stod at firmware var installert, og at spillern ble reboot'ed For pokker, da... ja eller nei, har du prøvd å trykke på reset-knappen på siden av spilleren? Det er et lite hull du trenger noe tynt noe for å komme inn i på venstre side av spilleren sett forfra. Bak det er det en reset-knapp. Brett ut en binders, og trykk den inn der. Du kjenner når du har trykt den inn. ja, har prøvd alt. jeg har trykket på reset-knappen tusen ganger. EDIT: skal jeg trykke på reset når det er installert? eller når det står at den resettes? Endret 1. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 EDIT: skal jeg trykke på reset når det er installert? eller når det står at den resettes? Du skal trykke på reset-knappen når spilleren henger seg, og ikke reagerer. Ikke under oppdatering av firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå