Gå til innhold

Problemer med creative zen touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg prød igjen. ingen forskjell.

HELVETE

Hva med å ta kontakt med Creative, evt. forhandleren hvis det dreier seg om kjøp fra en nettbutikk og du kjøpte den for mindre enn 30 dager siden?

Det skal la seg godt gjøre å installere feil firmware: OM du installerer US eller den europeiske firmwaren skal ikke spille noen rolle (bortsett fra at EU lagt ned restriksjoner på lydnivået) - iallfall ikke på Zen NX.

Har du prøvd om spilleren klarer å spille av noe musikk (litt vanskelig hvis det ikke ligger noe i spillelisten)? Hva med å koble den til Pc'en og (ned/)oppgradere firmwaren på nytt igjen?

Lenke til kommentar
Nå har jeg prød igjen. ingen forskjell.

HELVETE

Hva med å ta kontakt med Creative, evt. forhandleren hvis det dreier seg om kjøp fra en nettbutikk og du kjøpte den for mindre enn 30 dager siden?

Det skal la seg godt gjøre å installere feil firmware: OM du installerer US eller den europeiske firmwaren skal ikke spille noen rolle (bortsett fra at EU lagt ned restriksjoner på lydnivået) - iallfall ikke på Zen NX.

Har du prøvd om spilleren klarer å spille av noe musikk (litt vanskelig hvis det ikke ligger noe i spillelisten)? Hva med å koble den til Pc'en og (ned/)oppgradere firmwaren på nytt igjen?

har sendt epost til creative, og venter på svar. vet ikke hvordan jeg skal degradere firmwaRE. kan spille musikk, men jeg klarte jo å slette den.. skal prøve å finne us-versjonen.

Lenke til kommentar
Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen?

den gjorde det automatisk

stod at firmware var installert, og at spillern ble reboot'ed

For pokker, da... ja eller nei, har du prøvd å trykke på reset-knappen på siden av spilleren? Det er et lite hull du trenger noe tynt noe for å komme inn i på venstre side av spilleren sett forfra. Bak det er det en reset-knapp. Brett ut en binders, og trykk den inn der. Du kjenner når du har trykt den inn.

Lenke til kommentar
Gjorde du det som sto? Trykte du på reset-knappen?

den gjorde det automatisk

stod at firmware var installert, og at spillern ble reboot'ed

For pokker, da... ja eller nei, har du prøvd å trykke på reset-knappen på siden av spilleren? Det er et lite hull du trenger noe tynt noe for å komme inn i på venstre side av spilleren sett forfra. Bak det er det en reset-knapp. Brett ut en binders, og trykk den inn der. Du kjenner når du har trykt den inn.

ja, har prøvd alt. jeg har trykket på reset-knappen tusen ganger.

EDIT: skal jeg trykke på reset når det er installert? eller når det står at den resettes?

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...