FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Tenkte jeg skulle skaffe meg en liten krabat som jeg kan ha som maskot... Krav: "bur-bar" - kan stappes i bur, men også la den vandre fritt. Ikke lukter så ille/fort. Hadde hund før, og begynte å lukte urolig fort og vodt, no more! Passer til et rom og ikke hele huset som hund/katter Minimal rengjøring - Har ikke lyst til å rense etter dem 2 ganger i uka Kan plasseres på databordet og bare ligge der... Helst noe med pels Leksomme Ikke pisser og driter over alt hvis jeg slipper den ut av buret. Tenkte først på ilder, men blir litt vanskelig å få tak i en (lovlig?) også tenkte jeg på kanin, men det lukter litt, også er de så kjedlige... Hjelp! Endret 31. desember 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Marsvin, chinchilla, mus, rotte, hamster ? Hadde marsvin selv i et år. Måtte bytte på buret hans ca 1 gang pr andre uke eller nosånt. Men minuset med den er at du vet aldri om den driter når du tar den ut av buret BTW: har hørt at hamster skal være ganske greit å ha med og gjøre. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Tenkte jeg skulle skaffe meg en liten krabat som jeg kan ha som maskot... Krav: "bur-bar" - kan stappes i bur, men også la den vandre fritt. Ikke lukter så ille/fort. Hadde hund før, og begynte å lukte urolig fort og vodt, no more! Passer til et rom og ikke hele huset som hund/katter Minimal rengjøring - Har ikke lyst til å rense etter dem 2 ganger i uka Kan plasseres på databordet og bare ligge der... Helst noe med pels Leksomme Ikke pisser og driter over alt hvis jeg slipper den ut av buret. Tenkte først på ilder, men blir litt vanskelig å få tak i en (lovlig?) også tenkte jeg på kanin, men det lukter litt, også er de så kjedlige... Hjelp! Det perfekte kjæledyret som du her beskriver er soleklart; Hybelkanin. 1 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Det perfekte kjæledyret som du her beskriver er soleklart; Hybelkanin. Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Akvarium www.nettakvariet.no Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke fisk... Fattern har 3 akvarier med fisker til over 50k... Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har marsvin og det er kjempeflott. Rasmuss, som han heter, har skikkelig personelighet. Gjesper og koser seg. Biter i buret (Lager en lyd) hver morgen for å få salat. Kan bli slitsomt inniblandt. Han er i bur, og går sjeldent fritt. Han liker spesielt å være under stuebordet, hvor han har beskyttelse fra fugler (dvs. han føler seg trygg), og han har teppe å gå på. Han liker ikke å gå på tregulv. Jeg bruker å ta han opp på en pute mens jeg ser på film, surfer, osv. Buret rengjøres ca. 1 gang i uken. Et kjempeflott kjæledyr! Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har marsvin og det er kjempeflott. Rasmuss, som han heter, har skikkelig personelighet. Gjesper og koser seg. Biter i buret (Lager en lyd) hver morgen for å få salat. Kan bli slitsomt inniblandt. Han er i bur, og går sjeldent fritt. Han liker spesielt å være under stuebordet, hvor han har beskyttelse fra fugler (dvs. han føler seg trygg), og han har teppe å gå på. Han liker ikke å gå på tregulv. Jeg bruker å ta han opp på en pute mens jeg ser på film, surfer, osv. Buret rengjøres ca. 1 gang i uken. Et kjempeflott kjæledyr! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352188 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke fisk... Fattern har 3 akvarier med fisker til over 50k... Diskus? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke fisk... Fattern har 3 akvarier med fisker til over 50k... Diskus? Jepp... En 480liter (eller.no) bare for diskus med sånn 4filtere en på størrelse med en 32" widescreen med småfisker en tank til oppdrett av sånne små ormer som discusene spiser... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg hadde 2 hamster engang, men hvis du skal ha det, IKKE kjøp bur med gitter! Kjøp et akvarium eller noe! Og rens det ofte, pga det lukter sykt hvis du ikke gidder å rengjøre det! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Sånn Sony aibo robo-hund er flotte greier :!: Ildere er fullt lovlige de Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Chinchilla Søte, lukter ikke, tørr bæsj og trenger ikke mye stell.. Men bør helst ha 2 stykk i samme bur, og et chinchilla-bur koster 1000+ Men du kan selvsagt lage bur selv ( http://www.silverstreak.no/generelt/bur.html ) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Støtter Zyklons forslag. Dessuten er vel Chinchilla et av de mest leksomme dyrene man kan ha. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Hva skal du med kjæledyr med de kravene der ? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjæle med dyret? Ligger litt i navnet.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Tror det skal bli svært vanskelig å finne et dyr som oppfyller alle kravene dine, men jeg anbefaler allikevel: Chinchilla! Eneste minuset med dem, er at det ikke akkurat elsker å bli klappet (de er så vanvittig redd for pelsen sin!) Chinchillaene mine fikk seg en fin julepresang i år. Et "moddet" skap fra Jysk Endret 1. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det er INGEN tvil i mitt sinn: Rotte er noe for deg. Har ei rottejente selv. Hun er utrolig tam, utrolig kosete, utrolig renslig, utrolig snill og alt det der. En rotte oppfyller i allefall de kravene du setter. Min rotte har fast soveplass i arkhylla mi, på et lite teppe min søster har vevet. Men man kan seff få den til å ligge på PC-bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå