mbst Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det hender jeg får feks ett av svarene til et emne jeg startet i mail.. Det må da være feil. Skal vel egentlig bare få beskjed at et nytt svar har kommet, ikke hele svaret i mail.. Svaret blir også postet på nettet. Mailen kommer fra [email protected] Feks denne- En ting; dette med nylonstrømper - hvordan fester man strømpa? For at ikke støvet slipper igjennom, tenker jeg på. Bare lurer, jeg kommer sikkert opp i samme situasjon om et par måneder.<BR><BR>mvh<BR><BR>André [addsig] [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2002-06-08 09:29 ] Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: mbst skrev (2002-06-08 09:27):Det hender jeg får feks ett av svarene til et emne jeg startet i mail.. Skal se nærmere på saken. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det samme har skjedd meg ett par ganger til et emne jeg startet for litt siden. Trodde de personene hadde sendt til min personlige e-postadresse, men... kanskje det var sendt til meg ved en feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå