Fry Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 har betalt denne sms'en fått svar på sms at jeg har tilgang, men får hele tiden samme feilmelding, noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Her er bilde av meldinga Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er det lengesiden du bestillte den ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvilken klient bruker du? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 vel nå er det en times tid siden jeg sendte denne sms'en... er jo på http://www.start.no det ikke funker Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Åja, har du oppgradert kontoen din ? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Åja, har du oppgradert kontoen din ? oppgradert kontoen hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Logg deg inn > Min konto > Oppgrader konto (Noe i den duren) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 finner ikke min konto her? min profil? men fant ikke noe oppgrader der.. også er det kun min innboks, hvor er det min konto står? hvor på siden, klarer ikke se det? Lenke til kommentar
whom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Logg deg inn > Min konto > Oppgrader konto (Noe i den duren) Og koster det noe å oppgradere kontoen? Hva tjener man på det? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det er gratis å oppgradere ftp plass, virket fint hos meg ... Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 finner ikke min konto her? min profil? men fant ikke noe oppgrader der.. også er det kun min innboks, hvor er det min konto står? hvor på siden, klarer ikke se det? Det er fra start.no, riktig ? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Det er gratis å oppgradere ftp plass, virket fint hos meg ... hvor? har som sagt sendt den sms som var 10 kroner, men virker fremdeles ikke? er du på start.no? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Sorry, fortalte litt feil MIN PROFIL var det. Øverst står det oppgrader ... Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Sorry, fortalte litt feil MIN PROFIL var det. Øverst står det oppgrader ... finer ikke noe oppgrader der jeg? hmm.. ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er du registrert ? (Du må vere logget inn først) Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 La oss si du har fikset alt. Hva gjør du for å komme innpå ftp'n ? Jeg gjør dette: ftp://ftp.start.no/ Andre museknapp: Login as. <brukernavn> <passord> ... Du da ? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 La oss si du har fikset alt.Hva gjør du for å komme innpå ftp'n ? Jeg gjør dette: ftp://ftp.start.no/ Andre museknapp: Login as. <brukernavn> <passord> ... Du da ? er akkurat dette jeg gjør.. og når den står å prøver logge på, kommer feilmeldinga Lenke til kommentar
ggp Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hmm ... Jeg har selv en account som jeg fikk av aadnk her på forumet... Du kan jo quote han, spør han om hva han gjorde osv ... Good luck Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Prøv med en skikkelig ftp-klient. Der har du t.d. også muligheten til å stille inn evt. passive mode-instillinger osv. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 send de en mail, så fikser de det på dagen. Det gjorde jeg. Mulig du må vente til etter jula da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå