perpyro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg letet etter en side med bilder av Nissan laurel og fant via Google denne en side som skulle inneholde mange bilder. Sagen er at man må installere ActiveX controll, jeg gjorde det og etterpå begynte brannmuren å stille spørsmål om forskjellige filer som ønsket tilgang til internett, jeg tillot det. Når alt dette var gjort kom det bare opp en hvit side uten noe somhelst på, det neste som skjedde var at jeg ikke kune åpne noen internettsider lengere. Nå prøvde jeg ikke å finne ut hva som var galt men kjørte en system restore fra i går som for øvrig løste problemet. Spørsmålet er: Hva var det som egentlig skjedde og er det noe skummelt bak det? Endret 31. desember 2004 av perpyro Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Ser ut som det var noe snodig der ja.... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Uten at jeg er noen ekspert på temaet, hadde jeg IKKE innstalert den der nei. Du burde kanskje kjøre en virus/adaware søk for sikkerhets skyld. Altså når navnet på softwaren er ;"Website Access Click YES if you agree to..." Og den i tilegg er publisert av det ikke særlig seriøst lydende firmaet; "Click Yes To Continue" Jeg trykker i alle fall aldri ja til noe jeg aldri har hørt om, eller som ser useriøst ut... Endret 2. januar 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Etter å ha kjørt systemrestore kjørte jeg også spybot, trend micro virusscan og adaware remower gold. De fant ingenting spesielt så driten forsvant forhåpentligvis i systemrestoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå