Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløs router til telenor adsl 700/256

Anbefalte innlegg

Vi får adsl endelig i løpet av Januar-Mars :) og trenger en trådløs router.

Vi har 2 maskiner som kan kobles på med vanlig kabel og 1 bærbar trådløs + 2 stasjonære trådløse.

Har lest tester på dinside.no og funnet ut at D-Link er ganske bra, men det er mange som sier at de er rævva også.. Tror de nyeste versjonene vil fungere men jeg lurer veldig på om det er vanlig at slike rutere støtter NAT slik at vi får spilt online spill?

Min bror vil nok spille warcraft3, cs og WoW mens jeg spiller Lineage2, og da må jo ruteren klare disse oppkoblingene. Noen som har noen erfaringer med hvordan spilling virker med sånne rutere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke allverden om trådløse routere osv, men Linksys-routerne skal man visstnok kunne oppgradere med tredjeparts firmware, som gjør at man får flere funksjoner, høyere sendestyrke (selvsagt ulovlig om man går over 100mW - da kommer PTT på døra.. hehe) og så videre... har ikke testet dette selv.

Selv har jeg en TopCom Skyr@cer Pro WBR654, som fungerer helt prikkfritt sammen med Telenor ADSL. Den er visstnok også ganske god på hastighet: http://www.dinside.no/php/art.php?id=102455 - her står det at den ikke funker mot Telenor, men det er bare tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...