Gå til innhold

Packard Bell E1283


Racerro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet denne maskinen, den har Mobil cpu så den er stillegående og ca 2 timers batteri levetid, skjermen er sinnsvakt god, Diamondview kaller de den, skarp og lyssterk skjerm. Du får en maskin som er solid bygget (ikke noe knirk og slark) som dessuten er pen å se på. Et godt kjøp uten tvil.

Lenke til kommentar

Jeg har også sett litt på den. Billig PC! Og i Expert-butikkene får man med Packard Bell MP3-spiller også i prisen. :)

 

Men det jeg lurte litt på... Du sier den har Mobil CPU. Er XP2800+ mobil cpu? Står også i Expert-brosjyra at det er inkl trådløst nettverk, men virker for meg som det ikke er trådløst basert på opplysningene på internett.

 

Hva er Win XP SP1 iforhold til SP2?

 

Onboard grafikk er vel ikke å anbefale for 3D spilling?

 

Synes det er så vanskelig å finne god og samtidig billig bærbar! :)

Lenke til kommentar

joda det er en mobil cpu i denne maskinen, og om tilbudet til Expert inneholder et trådløst nettverkskort er jeg usikker på, maskinen har ikke dette innebygget, Sp2 er Service Pack 2 til Windows Xp som er ferdig innstallert. Og du har helt rett, dette er ikke en spill pc, men en god allround maskin. Og får du den med Mp3 spiller i prisen så må jo det være et bra tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...