Gå til innhold

Tony Hawk Pro Skater 2 og Worms World Party

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

"finner ingen av dem til nytte"? litt mer informasjon her!!

har du mange exe filer? navn på dem? hva skjer når du evt. prøver å starte dem? er det ingen start fil? prøvd å finne en no-cd crack, de inneholder ofte exe filen?? er det en crack med spillet? er det mange underkataloger? fortell oss mer!! ;D

Lenke til kommentar

Hvis det er mange filer med .001 eller liknende som navn. må du prøve å finne en install.exe fil eller pakke ut selv. Prøv med powerarchiver.

Etter at du har pakka ut må du som regel kjøre en setup.bat eller en regsetup.exe(eller regsetup.reg)

...noe i den duren iaffal.

Når det gjelder THPS2 funker ikke det i windows 2000/XP (iaffal ikke det man finner på kazaa/morpheous)

Jeg har en patch som fikser dette hvis du er interessert.

Ta kontakt på: [email protected]

Lenke til kommentar

takker for svar

Jeg har pakket ut en selfextracting fil som jeg lastet ned. Da fikk jeg mange filer, men det er ingen av de som vil installere spillet. Det er kommet med noen autorun filer, hva skal jeg med disse? Har fått readme filer så det holder(har sjekket alle for eventuell info). Har fått exe fila som skal starte progget, men denne virket ikke. Har lastet ned noen cracker som er til lite hjelp.

Filene er på ca. 100MB.

Lurer litt på om jeg må brenne det ut på CD for å få det til å virke. Fann ingen .iso eller .bin filer.

Noen som kan hjelpe nå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...