Gå til innhold

Kjøpt Geforce 6600 GT. Problemer med ekstra strøm.

kenneth19

Anbefalte innlegg

Takker. Installerte 71.24 beta. Kjørte 3DMark05 igjen. Fikk denne gangen 3119. Syns fremdeles det er latterlig lite for et slikt kort......Er det noen funksjoner eg må skru på noen plass for at det skal yte maks og ja eg har satt i den ekstra strømforsyningen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker. Installerte 71.24 beta. Kjørte 3DMark05 igjen. Fikk denne gangen 3119. Syns fremdeles det er latterlig lite for et slikt kort......Er det noen funksjoner eg må skru på noen plass for at det skal yte maks og ja eg har satt i den ekstra strømforsyningen :)

Dette høres helt riktig ut for det kortet. Har samme kort selv. Har også glemt å koble i strømkabelen en gang. Skjermen skrudde seg av da også. Grunnen til at man må koble på denne kabelen er rett og slett at kortet trenger mer strøm enn det AGP-porten klarer å levere. :)

Lenke til kommentar
Det høres normalt ut for std innstillinger på 6600GT.

Mitt MSI 6600GT AGP er klokket til 550/1100 og fikk 3554 i 3DMark05 og 8499 i 3DMark03.

Hvilke drivere har du? Mitt XFX 6600GT AGP går standard (uoverklokket) på ca. de innstillingene.

Lenke til kommentar
Det høres normalt ut for std innstillinger på 6600GT.

Mitt MSI 6600GT AGP er klokket til 550/1100 og fikk 3554 i 3DMark05 og 8499 i 3DMark03.

Hvilke drivere har du? Mitt XFX 6600GT AGP går standard (uoverklokket) på ca. de innstillingene.

Bruker driver 71.22 fra MSI.

Trodde XFX klokket std 500/1000 som de fleste andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...