cobolt18 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har nylig kjøpt en Sony Ericsson T630 og en USB Bluetooth Dongle (class 1). Har Paret de to, og aktivert Obex-file transfer, og overført bildene jeg har tatt med kameraet som mobilen er utstyrt med. Men: grunnen til at jeg kjøpte den var at jeg kunne overføre SMS-meldinger med denne Bluetooth-enheten, i følge han jeg kjøpte den av. Men SMS-meldinger ligger ikke under OBex, der ligger kun Bilder, Lyder og Layout. Hvor ligger SMS-meldingene? Går jeg inn på mobilen er det noe som heter SMS-tilgang. Men under der får jeg valgene GSM, eller GRPS, og ikke Bluetooth. Så hvordan gjøres dette? Under Mine Bluetooth-steder\Andre Bluetooth-maskiner\Heidi (Heidi er mobilens navn ...) ligger det i tillegg til OBEX-file transfer Obex Object Push, og noen andre (som seriell port 1 og 2) som ikke virker relevante i forhold til SMS-overføring. Men er det mulig at det er denne Object Push som er nøkkelen? Går jeg inn på egenskaper kommer det opp noe om visittkort, men det er jo ikke akkurat de jeg vil overføre. På forhånd takk for all hjelp og godt nyttår. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://fma.sourceforge.net/index2.htm All you'll ever need Lenke til kommentar
cobolt18 Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Takk, DFN! Det fungerer som en drøm! Øystein Lenke til kommentar
cobolt18 Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Bare et lite problem: Når jeg skriver tekstmeldinger fra programmet, lar det meg ikke skrive skandinaviske bokstaver? ÆØÅ. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Skal fungere riktig om om du går på tools -> options -> regional settings og fjerner den/de hakene som er på de to valga på den fliken. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er mulig jeg er dum, men hvordan connecter jeg FMA til min T630? Jeg har installert BT-dongelen min, og den fungerer (har overført noen bilder med OBEX eller no), og installert FMA. BT er på på telefonen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 brukt fma før, genial til å ta backup av nr, smser osv Lenke til kommentar
applet Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er mulig jeg er dum, men hvordan connecter jeg FMA til min T630? Jeg har installert BT-dongelen min, og den fungerer (har overført noen bilder med OBEX eller no), og installert FMA. BT er på på telefonen. Du må presisere hvilken port FMA skal bruke. Se følgende veiledning: http://www.mobileagent.info/forums/index.php?showtopic=32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå