Gå til innhold

Beste Socket A hovedkort?

shamanix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer jo litt ann på hva du mener med best. ytelse? tilkoblingsmuligheter? integrert skjermkort? integrert lydkort? for meg er det ultimate NF7-s v2.0.

Jeg tenker ikke på noen spesielle ting. Tenker på alt. Er aldri mer enn ett kort på toppen... Sjansen for at 2 kort er akkurat like bra er nesten lik 0.

Lenke til kommentar
AN7 er et ganske bra hovedkort. Har hatt NF7-s v2.0 også og har egentlig ikke noe og trekke fra disse kortene. Men jeg vet at de fleste som overklokker ganske mye bruker NF7-s v2.0.

Hva er best av AN7 og NF7?

an7 skulle være videreutviklingen at nf7, men de første kortene hadde en del feil, så det ble slaktet ganske tidlig. nf7 er et veldig godt testet HK i forhold.

Lenke til kommentar

Det beste HK'et til Socket A er ASUS A7N8X-E Deluxe. DFI's LanParty og Abit's NF7 og AN7 er alle gode kort, spesiellt hvis det skal overklokkes mye. Men det beste kortet til Socket A er uansett ASUS A7N8X-E Deluxe, spesiellt med tanke på stabilitet og funksjonalitet. Så med mindre man har planer om å skru FSB'en godt over 200 så er ASUS kortet en klar ener :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Lurer bare på om man bytter ut Hovedkortet jeg har nå til en s939 Msi k8n Neo2 Platinum og 3200+ "winchester", vil man merke veldig stor forskjell i ytelse på f.eks spill og marks? Leste i en post her istad om at det var en som ikke mente at ytelsen ble så veldig mye større

Lenke til kommentar

Beste onboard lydkortet og mest stabile kortet jeg har vært borti så må det være FN45 fra Shuttle (Det kortet som følger med SN45G(2)). Det var veldig overklokkingsvennlig og stabilt samt det hadde soundstorm som var helt rått i tanke på at det ikke sluker mye ressurser og har meget bra software samt gode innstillningsmuligheter. Det har også Firewire onboard som ikke alle hovedkort har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...