polljen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Dette er ikke det første spørsmålet jeg legger inn om dette emnet. Og jeg har fått noen gode råd tidligere, MEN...... Som før, så er målet mitt å erstatte gamle disker med en ny 300 giga S-ATA og målet mitt er minst mulig støy. Prismessig så ville en 250 gb kommet bedre ut, men 300 gb passer mitt behov. Jeg har nesten bestemt meg for en Seagate Barracuda 7200.8 300 GB, da de fleste råd jeg har fått går den vei. Men jeg finner flere alternativer vedrørende Maxtor-disker, så jeg vil gjerne høre om dere har noen erfaringer med de forskjellige Maxtor-diskene. 1. Maxtor DiamondMax 10 300 GB 16MB S-ATA 2. Maxtor MaxLine Plus III 300 GB 16MB S-ATA Som sagt minimal støy er mitt hovedmål, ytelsen blir et andrevalg. På forhånd takk....................... Endret 31. desember 2004 av polljen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis det er støy som er viktig - da er Seagate helt klart bedre enn maxtor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå