Gå til innhold

IE, åpne i fullt skjermbilde

husmann

Anbefalte innlegg

Sitter og har hatt juleferie foran min og noen andres pc'er. Er litt blåst i hodet akkuart nå og har fått et lite kanskje miniproblem - og i øyeblikket husker jeg ikke hvordan problemet løses. Hjelp!

Det er så enkelt at når jeg åpner IE så får jeg åpnet første vindu i hele skjermstørrelsen. Velger jeg "åpne i nytt vindu" blir de åpnet i noen knøttsmå vinduer. Mener å huske det fantes en grei måte å åpne alle vinduer i full skjermstørrelse. Noen som vet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke spesilet fornøyd med disse svarene, dessverre. F 11 sørger for at du får full skjerm, men det løser ikke mitt problem med at jeg ønsker allle vinduer skal åpne i full skjermstørrelse.

har forsøkt nå løsningen til ace_ventuora flere ganger og den hjelper nok dessverre lite på denne pc'en. Tror nok jeg trenger noen bedre forslag.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem selv; tror jeg fant løsningen sist:

Jeg pleier å høyreklikke på snarveien til IE(enten i quicklaunch eller Start menyen), og så gå inn på Properties(Egenskaper), og velge Run = Maximized (Kjør = Maksimert).

Men sist jeg gjorde dette, ville allikevel ikke de sekundære IE vinduene åpne i stor størrelse selv om jeg hadde forstørret dem og så lukket dem. Det fungerte med en gang, men jeg var tilbake til små vinduer etter reboot.

Så høyreklikket jeg på IE ikonet igjen, Properties, og valgte Normal på Run.

Så tilpasset jeg hoved vinduet til skjermen igjen, og åpnet et sekundært vindu(link), som jeg også tilpasset skjermen.

Så lukket jeg begge, og valgte Maximized under Properties igjen.

Og NÅ ser det ut til at den 'husker' innstillingene.

Så jeg tror egentelig at ace_ventuora hadde (delvis) rett.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å høyreklikke på snarveien til IE(enten i quicklaunch eller Start menyen), og så gå inn på Properties(Egenskaper), og velge Run = Maximized (Kjør = Maksimert).

Har både engelsk og norsk XP her, men den funksjonen Run eller kjør hvor finner jeg den? Jeg klarer ikke å finne de/den under egenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...