TommyGun77 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Etter en ganske fuktig kveld på byen i går våkner jeg i dag og ser til min store forskrekkelse at displayet på min k700i er helt ødelagt, det går så vidt ann å se hva det står på skjermen. . Det er ingen skader utenpå men under det plastbelegget som er over displayet ser det ut som det er knekt. Har selfølgelig ingen anelse om hva som har skjedd.... Det jeg lurer på siden det ikke er noen ytre skader er om dette kan være noe jeg får dekket på garantien? har ikke forsikring. Endret 31. desember 2004 av SiR0 Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Dårlig emnetittel kan føre til stengte tråder.. "Hva gjør jeg?" er ingen bra emnetittel, denne tråden blir kanskje stengt men jeg er ingen moderator.. Sjekk dette: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=229983 Endret 31. desember 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har forandret tittelen for deg denne gang. "Hva gjør jeg?" er et intetsigende emnefelt. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 med mindre du kjenner noen som kjenner noen så får du nok neppe fiksa dette på garantien, verkstedet vil se skaden så fort de åpner mobilen, og du må nok finne deg i å betale for reparasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå