jogrba Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hei. Jeg har nettopp bygd en stasjonær PC. Jeg kobler denne til Internett gjennom LAN integrert i hovedkortet. I begynnelsen gikk dette raskt og greit, men etter diverse endringer av nettverksinnstillinger, har Internett nå blitt veldig tregt. Vi har nemlig 3 forskjellige PC-er koblet til en hub/ADSL-modem. Når jeg drar nettverkskabelen ut av eller skrur av denne nye PC-en, går Internett raskt igjen hos de andre 2 maskinene, men når jeg skrur den på, går det tregt hos alle 3. Jeg bygde og installerte Windows på denne PC'en i går, og Windows update lastes ikke ned, det er ikke nedlastning som er problemet. Jeg tror selv det kan være noe med nettverksinnstillingene. Jeg brukte vanlig veiviser for å sette opp "small home network". Noen som kan tenke seg hva som er galt? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Trojaner eller spyware? Legg inn NetLimiter så ser du om det er noen programmer som bruker båndbredde. XenZor Lenke til kommentar
dmx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Trojaner eller spyware?Legg inn NetLimiter så ser du om det er noen programmer som bruker båndbredde. XenZor ja prøv NetLimiter. bra programm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå