Gå til innhold

EB Games, bytting av spel for redusert pris.

siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg skulle kjøpe Halo 2 tok jeg med meg alle orginal spilla jeg hadde, og dro på EBgames. Spillene jeg tok med var:

-Splinter Cell 1

-Dead Or Alive 3

-Oddworld

-Project Gotham Racing 1

-Rallisport Challenge 1

-Bmx XXX

Og dere gjetter aldri hvilke av desse jeg fikk bytte inn! De ville kun ha Bmx XXX! Resten var for gamle og dårlige sa de bak disken...

Og forresten, fikk 80 kr for det.

Lenke til kommentar

Det systemet der fungerer utrolig dårlig... Her er det noe sånn som: bytt inn to spill, få et nytt spill for 250kr" eller noe sånt. Største problemet med det systemet er at selv om du bytter inn et HELT nytt spill, som du kanskje kjøpte en uke før, som det ikke er noe feil med, får du nesten ikke noe igjen for det.

Lenke til kommentar
Det systemet der fungerer utrolig dårlig... Her er det noe sånn som: bytt inn to spill, få et nytt spill for 250kr" eller noe sånt. Største problemet med det systemet er at selv om du bytter inn et HELT nytt spill, som du kanskje kjøpte en uke før, som det ikke er noe feil med, får du nesten ikke noe igjen for det.

Du må tenke på at butikken skal selge spillet igjen med en fortjeneste. Om du skulle få 500 i byttepris for et spill du kjøpte for 599 for en uke siden, hva skal butikken ta for det når de selger det? Og hvem vil kjøpe et brukt spill til en så høy pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...