co2 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Installerte Thunderbird nettopp men vet ikke hva som skal stå på: -Servername(POP): -Servername(SMTP): SKal koble til hotmailen min Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 pop.hotmail.com smtp.hotmail.com Kan hotmail brukes som POP konto da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) har ikke peiling -failed to connect, tydeligvis ikke hva gjør jeg da? Endret 31. desember 2004 av co2 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 har ikke peiling -failed to connect, tydeligvis ikke hva gjør jeg da? Mener å huske at Hotmail har kuttet ut POP -støtten. Må nok bruke webmail hvis du skal ha Hotmail Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 har ikke peiling -failed to connect, tydeligvis ikke hva gjør jeg da? Mener å huske at Hotmail har kuttet ut POP -støtten. Må nok bruke webmail hvis du skal ha Hotmail Neida.. pop funker fint det http://www.boolean.ca/hotpop/ Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Edit: Feilpostet. Endret 31. desember 2004 av Broseen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå