Aleksweb Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hei, jeg hat tenkt å tenne på fyrverkeri i kveld eletrisk..., jeg tok ut en "tråd" av en 16A sikring..., men den brant opp da jeg tok den på 12v. Er det noen som vet om andre ting som gløde på 12V, som jeg kan tenne på lunter med? Takker EDIT: Prøvde også på 9V, men det funka ikke Endret 31. desember 2004 av Aleksweb Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hva med å knuse en lyspære og bruke glødetråden inni,det funker på 230v så 9 eller 12 skal funk,eller gå opp dynga å røsk en sigarett tenner fra en bil da tenker jeg på hele greia ikke bare den man drar ut og koble det til 12 v bateriet og glød opp den greia man tar ut og tenn rakketer Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) hehe, ganske smart det men orker ikke dra på dynga nå... får heller ikke lov å plukke der lenger, de ansatte klaga... Prøver med lyspære Endret 31. desember 2004 av Aleksweb Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Lykke til og Godt nytt år Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Lager de ikke lightere der du bor? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jo, men det er jo ikke gøy da Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gå i butikk der de selger modell raketter, der selger de kraftige motorer, tennere osv Mye mer effektivt enn selvlagd Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men så er nyttårsaften over og ingen mere raketter Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Men så er nyttårsaften over og ingen mere raketter hehe, har du hørt om oppbevaring? det har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå