Undik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jeg får noen forbanna stygge ikon på skrivebordet, og jeg får de faen ikke vekk! Har funnet ut at det er to prosesser som starter den hele tiden UANSETT hvor mange ganger jeg slår de av! Blir så sinnsykt forbanna! HJELP MEG!! Før jeg hiver dataen ut vinduet! Endret 31. desember 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Prøvd Adaware eller Spybot Search & Destroy ? Dessuten bør du under "Tools" - "Internet options" i IE6, gå til arkfanen "Advanced" - og sett en hake i valget: "Empty Temporary Internet files when browser is closed". Endret 31. desember 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hmm, iexplore kjører jo uansett når du har skrivebord oppe, og vinduer og sånt.. Ellers hadde hele skrivebordet ditt vært tomt. Hvorfor du har to vet jeg ikke. deamon.exe vet jeg ikke hva er, men hvis ikke du heller vet hva det er, kan du prøve å avslutte den prosessen. Så kan du gå på Start - Kjør - "msconfig" og sjekke under "Oppstart". Kryss vekk eventuelle programmer du ikke vil skal starte der. Resten overlater jeg til hardcore-Windowsprogrammererne. Lenke til kommentar
~inso Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Og skift til firefox! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 iexplore skal bare kjøre dersom du har nettleseren oppe. Det er explorer.exe som kjører uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 ]Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Mere om hvordan å få et godt emnefelt kan du se her. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, ellers blir den mest sannsynligvis stengt. Lenke til kommentar
Undik Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Samma det.. Kab jeg få et svar på hvordan man får det dritet vekk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg holder på med en liten guide nå, siden det er så mange som har nettopp dette problemet. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 deamon.exe er deamontools vil jeg tippe?? Det jeg ville gjort var å starte opp i sikkerhetsmodus.. Slett allt gå grundig igjennom mapper.. slett hva du kan på legg til fjærn programmer... Slett eksplrer og legg den inn på nytt... Men prøv sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Prøv dette: http://www.adwareremovergold.com/s3/index....d=29738&nopop=1 Klick på "In depth scan" og last ned installer, oppdater og reparer manuelt ut fra loggen programmet lager. Skal du la programmet reparere koster det penger. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Samma det.. Kab jeg få et svar på hvordan man får det dritet vekk? Jeg har allerede gitt deg et svar på hvordan du får det bort. Nå - skal du prøve det eller skal du ikke prøve det? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg holder på med en liten guide nå, siden det er så mange som har nettopp dette problemet. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813 Lenke til kommentar
toak Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://forum.programmer.no/index.php?s=&ac...20#entry3432054 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå