GenericName Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
saboi Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 putt cin.ignore<std::numeric_limits<int>::max(), '\n'); i slutten av koden eller søk på forumet siden det har blitt svart på 100000 ganger Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er tilbake til sommeren!!!!!!!!!Hvor tiden flyr Lenke til kommentar
søppel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Eller: "Ser deg til neste år!" Jupp -- jeg begynner å bli gammal. :} Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 How about a nice cup of shut the fuck up ? Search and become smart, ask and become stupid (or stay stupid ) Lenke til kommentar
saboi Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 "ask and become stupid" er vel det dummeste jeg har hørt hittil Lenke til kommentar
søppel Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hehe, Man blir vel sjeldent dummere av å spørre - men det hender man virker dummere. ..alt ettersom.. ..men ja, på et forum kan man i tillegg til å spørre også søke.. ..alt ettersom.. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 "ask and become stupid" er vel det dummeste jeg har hørt hittil Kommer ann på spørsmålet Hvis man bare spør hele tiden, lærer man ikke like bra Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bare lille Klette som leverer sannheter med modifikasjoner hehe. Enkelte ting lærer man bedre om man bruker litt tid på å undersøke. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 the truth is complex... Nei, tror jeg skal holde kjeft nå jeg... virker som en god idè Lenke til kommentar
søppel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Er den det? Jeg tror (eller håper jeg?) at alt er fundamentalt enkelt. Eller så er den kanskje bare "out there", som i X-Files. Vi burde rename denne tråden til .. hm .. filosofi, eller "offtopic-tråden" - hehe .. Endret 3. januar 2005 av søppel Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Apropos: "If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z ; X is work, Y is play, and Z is keeping your mouth shut." -- Albert Einstein putt cin.ignore<std::numeric_limits<int>::max(), '\n'); i slutten av koden eller søk på forumet siden det har blitt svart på 100000 ganger Burde det ikke være en std::cin.get() der? Har ikke windows tilgjengelig, så jeg får ikke prøvd. Lenke til kommentar
saboi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 så prøv på linux da vel. jeg putta std:: foran så det er jo ganske lett å se at det er plattformuavhengig den venter til man trykker enter Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Inkludert <cstdlib> ? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Når jeg jeg skriver system("PAUSE") få jeg en error, er det noe med kompilatoren? Kanskje den er smart og innser at det er dårlig kode? Som <BøNilzen> sier, du har vel sannsynligvis glemt <cstdlib> eller glemt at system(const char*) er en del av namespace std. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
søppel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Offtopic egentlig: Akkurat som Windows -- slik skal det være; det er jo normalt og det "alle andre" bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå