jespah Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg har uvillig fått 7 nye symboler på desktopen min. Det dreier seg om spill symboler som leder til en spill side på internett. Det gåt ikke ann å slette de på vanlig måte, og jeg vet ikke hvordan de har kommet ditt. De er forsåvidt ikke noe problem, men jeg vil selvfølgelig få de fjernet allikevel. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ad-aware kan nok hjelpe deg. Men skal du ha det fjernet så må det vanligvis skje med software så jeg flytter threaden fra Annet om Hardware til Programvare->Programvare. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Eller SpyBot Search & Destroy. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 familie PCen her fikk akkurat det samme problemet for noen dager siden. Ad-aware og sånne progs hjelper Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 du får sikkert slettet det med ad aware men prøv heller med kaspersky eller nod32 jeg bruker begge 2 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Les guiden min her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=352813&hl= Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg bruker begge 2 Ikke lurt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg bruker begge 2 Ikke lurt. Han mener mwavscan fra kaspersky. Lenke til kommentar
Thalakos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har uvillig fått 7 nye symboler på desktopen min. Det dreier seg om spill symboler som leder til en spill side på internett. Det gåt ikke ann å slette de på vanlig måte, og jeg vet ikke hvordan de har kommet ditt. De er forsåvidt ikke noe problem, men jeg vil selvfølgelig få de fjernet allikevel. Noen som vet hvordan?Har du nylig installert MSN plus? Høres veldig ut som noe du får hvis du svarer "ja" til sponsorprogrammet. Det skjer ikkenoe galt hvis en velger "nei" her, man får alle frynsegodene fra Msn plus likeve. Vet ikke om noen måte å fjerne det på, dessverre, men du burde skifte til Opera eller Mozilla FF, mye sikrere og bedre når du blir litt kjent med dem. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sjekk i "legg til fjern programmer"(add remove programs) i kontroll panel og se om du ser noe "reklame" lookalike der... Ellers en vanlig feil jeg gjør som Thalakos nevnte er og svare ja til reklame under installasjon av msnplus... da må jeg altså uninstalle msnplus og reinstallere det....og svare nei på at du har lyst på reklame... Ellers er det vel bare og bruke noe ad-aware greier, bruke noe annet enn IE...feks firefox og ikke installere ting som legger masse dritt på pcen som feks gator eller kazaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå