Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

får jeg alle biletene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hos meg så står det at det er to biletter uten bruker. Jeg har kjøpt to biletter og begge de står på meg.

Har også bestilt to PTN Card, skal jeg sette disse på meg også? Å så gi det ene til kompisen min som skal ha den ene biletten??

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hos meg så står det at det er to biletter uten bruker. Jeg har kjøpt to biletter og begge de står på meg.

Har også bestilt to PTN Card, skal jeg sette disse på meg også? Å så gi det ene til kompisen min som skal ha den ene biletten??

De ptn korta lurer jeg på og

har nå klart og sett bileten over.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ok. Tror jeg har skjønt det jeg og, satt værtfall en bilett og et PTN Card på meg og det samme på en kompis.

Men så skal jeg vel printe ut den pfd filen med biletter og PTN kort. Og deler de i to så kompisen min for et av hver. Så er det bare å vise det til de der nede i Vikingskipet??

Lenke til kommentar

Dette kommer vi vel til å lese om i tråden 'Dine LAN-tabber!' en liten stund etter The Gathering 05 tenker jeg.. :p

Seriøst...

Var jeg deg ville jeg sendt en mail eventuelt ringt til partyticket crew eller noen og fått forklart hva du må gjøre. Det er nok det sikreste.

Edit: Formulering og skrivefeil.

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...