bigbeast Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Hmmm hva skal jeg gjøre her må de ha en konto på Ptn for at de skal får bileten sin....bare min det står ok på Dok1.doc Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 tror du kan velge at alle skal stå på deg, så får du de i posten, så kan de du skal være med kjøpe av deg. btw, hvordan kunne du kjøpe 7 stk? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 tror du kan velge at alle skal stå på deg, så får du de i posten, så kan de du skal være med kjøpe av deg. btw, hvordan kunne du kjøpe 7 stk? det er bare 3 det står at jeg kan ta og har bare betalt for det men det er jo 7 der????vet ikke jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Hvor mange har du betalt for? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Hvor mange har du betalt for? fire stykk Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 hvorfor er det 7 stk da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Har du betalt for alle da? Fikk ikke den fila til å funke så jeg vet ikke hva som står der. For at andre skal få billettene sine så må de lage seg en konto på PTN også må du sette dem som user. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Hos meg så står det at det er to biletter uten bruker. Jeg har kjøpt to biletter og begge de står på meg. Har også bestilt to PTN Card, skal jeg sette disse på meg også? Å så gi det ene til kompisen min som skal ha den ene biletten?? Endret 1. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hos meg så står det at det er to biletter uten bruker. Jeg har kjøpt to biletter og begge de står på meg. Har også bestilt to PTN Card, skal jeg sette disse på meg også? Å så gi det ene til kompisen min som skal ha den ene biletten?? De ptn korta lurer jeg på og har nå klart og sett bileten over.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Ok. Tror jeg har skjønt det jeg og, satt værtfall en bilett og et PTN Card på meg og det samme på en kompis. Men så skal jeg vel printe ut den pfd filen med biletter og PTN kort. Og deler de i to så kompisen min for et av hver. Så er det bare å vise det til de der nede i Vikingskipet?? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Dette kommer vi vel til å lese om i tråden 'Dine LAN-tabber!' en liten stund etter The Gathering 05 tenker jeg.. Seriøst... Var jeg deg ville jeg sendt en mail eventuelt ringt til partyticket crew eller noen og fått forklart hva du må gjøre. Det er nok det sikreste. Edit: Formulering og skrivefeil. Endret 2. januar 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå