Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 den STORE FAQ guiden har egentlig noe greit for helt nybegynere! Men blir alt for rotette så mye bedere og få alt inn på http://www.linuxguiden.no og legge den som sticy Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Driver og installerer FC3 på laptoppen nå, har tatt tett med scrennshots... Får vel se å lage meg en konto på wikien Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Er vi klar for å få fjernet noen annonseringer, nå, eller? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Go ahead. Skulle sortert det var som var brukbart og flyttet alt over til linuxguiden.no Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 KAHBUMP!! Jeg har sendt PM til kilogram, men der var det liten, for ikke å si ingen respons. Er det ingen moderatorer som ofte holder til i denne delen? Det burde det vært. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Beklager at dette har tatt meg litt tid. Eg utsatte det då eg fekk PMen, og det gjekk sjølvsagt i gløymeboka. No har eg foretatt ein opprydning, der det berre står ein einaste annonsering igjen, og dei gamle annonseringane er linka til frå denne. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vi ville blitt meget glade hvis fler brukere vil være med å bidra på Linuxgudiden Dere er alle velkommen til å bedrive konstruktivt arbeid på http://www.linuxguiden.no I går gjorde jeg mine første små redigeringer på linuxguiden (Hjemmeområde og Katalog /home), og jeg må si det var veldig tilfredstillende å se at noen andre har korrigert rettskrivning over natta Jeg kommer definitivt til å skrive mer i linuxguiden, og anbefaler alle andre å gjøre det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå