kizzykazz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er dette toppklasse flatskjermen (17") som alle snakkar om? I bladet som kom idag kostar den 1995 kr, men sjekkar du på elkjøp sine Sider kostar denne 2995kr. Det er billig, men er det en "billig" versjon fra benq? Mvh. Kizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ingen som har fått elkjøp bladet i postkassa?! synst det var et godt tilbud eg... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kan ikke tenke meg annet enn at det er Benq's billigste 731, døpt om for å finnes kun hos Elkjøp... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) nei.. Det er snakk om den utgående modellen med navn 701.. Dette er ikke en toppklasseskjerm. Men til 2000 kr. så har du en helt duganes LCD skjerm og du ikke er så kravstor (noe du sansynligvis ikke er da du er nede på det prisnivået)... Jeg har vurdert å gå til innkjøp av den selv, som en second skjerm... Men tror jeg drøyern litt og heller går til innkjøp av en skjerm lik den jeg har fra før.. Endret 3. januar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå