Aeternus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Har endelig fått surret meg til å kjøpt meg en gitar igjen. Har nå ikke spilt på snart 8 år. Gleder meg som en unge. Nå spørs det bare om jeg får no lyd ut av denne pokkers strengefjøla Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ja det var en diskret liten sak... Grattis! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er en sånn HalTan trenger nå.... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 den var feet..... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er en sånn HalTan trenger nå.... Alt for mye farger på den. untr00 Men jævlig kul gitar! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kewl gitar, men eg er allergisk mot BC-Rich headstocks.. =/ Men gratulerer. =) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kewl gitar, men eg er allergisk mot BC-Rich headstocks.. =/ Jeg er allergisk mot BC-Rich i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Nå er jeg på stadiet rett under nygegynner Saken var den at dener lett å spille på, høres grei ut og fikk en ganske god pris på den. Den neste gitaren jeg skal ha er uansett en ESP. Er fullstendig klar over at BC Rich ikke har de råeste gitaren i verden, men følte det ville være litt overkill å smelle 8 - 10 lapper i bordet med en gang. Derfor greier jeg meg utmerket med denne foreløpig. Nå gjenstår det bare å se om fingrene mine greier å trylle frem noen demoniske toner som overgår sjefsrifferen HalTan :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) gratulerer med en ekte King etterligning... Mangler floyd rose da... kan ikke spille slayer soloer uten floyd rose vettu Endret 31. desember 2004 av sixx Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) den _ser_ da i allefall bedre ut en Ibanez'n min.. da får dra Darkstorm for oss da..eller SoulSlayer.. fanden så rå låter.. edit: du harver, jeg tråkker? Endret 1. januar 2005 av Demogorgon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå