Rafael Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei! Jeg har jo hatt denne lenge. Bare lurer på en liten ting. Den lille svarte lappen under kjøleribben, er det "goopen" eller er det noe helt annet som jeg kan ta av? Lurer på siden jeg skal få nytt hk, det som jeg har er deffekt, og om det ikke er goopen så kan jeg like godt sette på litt. Mvh Rafael Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det er en slags "goop" ja. Bare fjern den og legg på noe bedre hvis du har. (Men den som er der er bedre enn å ikke ha noe i det hele tatt...) -KJ Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Vil jeg merke stor forskjell mellom den og AS3 hvis jeg setter på det ? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 nope eg har as3 på min og bror min har den svarte 'flekken' mitt system er 1 grad kaldere enn hans :/ Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 systemtempem har jo ingen ting å si dersom en bruker AS3 og en annen standar goop til P4 boxed kjøleren Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 12:20, siDDIs skrev:nopeeg har as3 på min og bror min har den svarte 'flekken' mitt system er 1 grad kaldere enn hans :/ eg har en gammel intel cpu på 1gh,tempen sank med hele 3-4 grader med as3.Kjetil Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Her snakker vi om P4 og ikke gammel intel cpu.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Rafael eg er enig i det,ville bare fortelle at as3 er mye bedre en den stander goopen som intel bruker. Kjetil Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Det virker jo ikke sånn når den går bare ned 1 grad eller 2.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Rafael 1-2c er mye det da,det kan være forskjellen mellom stabil og ustabil pc,min cpu ble 3-4c kaldere med as3,har mye å si hvordan du moterer as3 på cpu`en din,om du er nøye mener eg,mangen smører på for mye. Kjetil Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Så hva synes dere ? Burde jeg smøre på litt AS3 eller la være? Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Sjangsen for å føkke ting til på en eller anna underlig måte hvis du skal smøre på noe du ikke trenger: 3-4% Sjangsen for å føkke ting til på en eller anna underlig måte hvis du ikke smører inn med noe du ikke trenger: 0.04-0.07 Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Hmmm.. jeg lar være.. har tross alt 6 kabinettvifter, det burde holde Lenke til kommentar
jevel Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 6 vifter bør holder herfra til Dakar! Skifta HSF fra standard Intel til Swiftech MCX478B, med en 80mm Papst 45CFM vifte. DET hjalp... :smile: -KJ Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Ikke fjærn det svaret belegget, det blir ikke så mye bedre med AS3. Om du må ta av ribben og sette den på igjen, blir det svarte belegget ødelagt. Da kan du bruke AS3, men husk å fjærne selve lappen også, så du har pasta rett på selve kjøleren. Tørker du av det svarte belegget og har AS3 på lappen som sitter igjen, blir varmeoverføringen dårligere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå