vihovde Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Kan noen forklare meg hvilke innstiller jeg bør ha i dette programmet ? Er helt grønn her Har NextGenTel linje (bravo) tror jeg. I følge ItAvisen sitt speedometer har jeg en linje på ca. 1250 kb. Kan man velge hvor downloads skal legge seg ? Takker for all hjelp her Lenke til kommentar
operaman Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Slike programmer burde vel virke ut av boksen. Du må velge hvor filene skal legge seg hver gang i de fleste prog. Upload kan du bare sette til auto eller unlimited Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Det er da vitterlig lov å si hvilke instillinger han skal ta! --- Du bør ikke endre noe på instillingene, for det trengs ikke. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Det er da vitterlig lov å si hvilke instillinger han skal ta! --- Du bør ikke endre noe på instillingene, for det trengs ikke. Ja, og Bittorrentsystemet brukes også til å spre lovlige filer. Det er mange som bruker Bittorrent til distribusjon av filer som 3Dmark og forskjellige Linuxdistroer. XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå