Skribenten_ Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hei. hartenkt meg en ny datamaskin og har sett litt på multicom... <---- denne hva syns dere.. nå har jeg ikke så peil, men jeg syns det virket lovende. takk for hjelpen noen som har erfaring fra multicom.no forresten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Synes den ser bra ut jeg også, men hvordan er det med støynivå? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 hmm.. vet egentelig ikke.. men det skal jo være en fulblods centrino maskin, og de bråker hvertfall betydeligere mindre en p4 maskinerda Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 denne er stillegående - men som med andre laptop'er begynner vifta å gå når den jobber ordentlig. til vanlig windowsbruk så vil du uansett ikke høre at den står på, sånn mer eller mindre ;D Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 jeg tror jeg går for den om ikke så lenge.. skal bare se om ikke prisene faller nå uti januar gidder liksom ikke og bruke 20 000 på en maskin... 13-14000 går greit. hvertfall nå som jeg har fått dimme pengene mine hehe Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 jeg tror jeg går for den om ikke så lenge.. skal bare se om ikke prisene faller nå uti januar gidder liksom ikke og bruke 20 000 på en maskin... 13-14000 går greit. hvertfall nå som jeg har fått dimme pengene mine hehe Bra maskiner, selvsagt ikke kvalitet på høyde med IBM osv, men prisen er jo mye lavere. Skjermen har litt etterslep og vifta bråker en del når maskinen belastes, men på vanlig windowsbruk er den veldig stillegående. Det er ihvertfall liten tvil om at det er en maskin som gir mye for pengene! Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 liker denne bedre:-P har bestilt den:-) multicom. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg foreslår at du leser Barbara.no sin test her: http://barbara.no/art.php?artikkelid=9709 Maskinen er kjent for varmeproblemer, BIOS-problemer og generell dårlig byggekvalitet som det også går frem av testen over Lenke til kommentar
sub_sonic Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 De har også testet den på dinside.no Der ser det ut som de er ganske fornøyd med den! Test: Elitegroup G556e Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Jeg foreslår at du leser Barbara.no sin test her:http://barbara.no/art.php?artikkelid=9709 Maskinen er kjent for varmeproblemer, BIOS-problemer og generell dårlig byggekvalitet som det også går frem av testen over Ja, kvaliteten på chassiset er ikke akkurat på IBM-nivå. Er man derimot ute etter en maskin med god ytelse til en god pris, så er ikke 556E et dumt valg (vi har to stk her i huset). Ser man får Tundra 1557X Pro til 12995,- hos PSData, det er jo et alternativ som kanskje bør vurderes nærmere. Lenke til kommentar
mastatekno Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 alle feil du finner på laptop fra multicom kan fixes gratis eller byttes... hvis det er noe problemer... du kan også ringe de for suport... hvis du trenger veiledning for å fixe det selv kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå