vebwa Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Trenger en anbefaling på et intel 775 hovedkort med PCI Express og IEEE1394 firewire. Skal brukes med en intel 775 3.0Ghz prosessor. Tips til passende minne trengs også. Hvor raskt trengs til denne kombinasjonen? Holder PC3200? (skal ikke overklokkes) Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Venter nå på min bestilling fra psdata... Kjøpte ASUS Dette kortet har fått mye god kritikk fra tester og "reviews Kjøpte faktisk med en 3Ghz cpu som deg;) Jeg kjøpte med Geil Lykke til Lenke til kommentar
Stoly Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Hvis du er villig til å ta til takke med kun USB 2.0 (Ser du ønsker hovedkort med firewire) kan jeg anbefalle Abit AG8-V. Har brukt dette systemet hele jula: P4 540? 3ghz 512 mb corsair value MSI 6600GT pci express Dette har fungert over all forventing og hovedkortet har vist seg fra en meget bra side, det overklokker seg selv bittelitt, 60 mhz, og det er tydelig at det er mulig å få gode resultater med hovedkortet. Mange innstillingsmuligheter. Det du må være obs på uansett hvilket kort du velger er: Det var en ide slot til evt to cd spillere, eller en cd og en hardisk, resten av tilkoblingene er SATA. Hvis du sitter på mange hardisker med ide tilkobling kan dette bli et problem. (kjøp ide kontroller) det er kun to PCI kort plasser på kortet, det holder for meg og mange andre, men begrenser dine muligheter. MVH Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå