l33t_haxx0r Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 heisann folkens =) Jeg har kj0pt meg en laptop fra IT24 nAr den var pA tilbud til 11.5k, var vel en "G556E" den het. Jeg fikk den, stappa i batteriet og lada den i 18 timer f0r jeg brukte den. NAr den var pA 15% kom det en helvetes h0y alarm som jeg ikke greide A skru av (noen som vet, btw? ), sA jeg skrudde av hele driten og lada den i 18-20 timer igjen.. Noen som vet om dette har noe alvorlig A si? Eller om det er bare A vente til den er pA 0% denne gangen, ogsA lade den, sA batteriet nullstilles da? Og en ting til.. Hvordan er det smartest A behandle batteriet sA det holder seg bra/greit? Er det best a bare dra ut batteriet A bruke direkte str0m nAr jeg sitter pa rommet mitt, og bare stappe inn batteriet og lade det om natta og bruke det 100% f0r jeg kj0rer pA med samme teknikk eller no? HAper denne posten er sAnn nogenlunde forstAende for folk her. TUSEN takk for eventuelt hjelp, og godt nytt Ar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå